Nabory i listy rankingowe
Odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania
- Jak zarejestrować się do Systemu Operatora i czy jest to jedyna forma składania dokumentów:
adres: https://system.darr.pl/
SYSTEM – jedyna forma składania dokumentów w trakcie trwania danej rundy naboru
Poniżej krótka instrukcja – kroki. System jest bardzo prosty i intuicyjny.
- Rozpoczęcie korzystania z Systemu Operatora wymaga rejestracji konta oraz w przypadku Przedsiębiorców kliknięcia linku aktywacyjnego wysłanego na adres e-mail podany podczas rejestracji Użytkownika.
- Dla każdego Użytkownika jest ustalany odrębny identyfikator użytkownika i hasło dostępu do Systemu Operatora.
- Po zarejestrowaniu do systemu przedsiębiorca może pobrać, wypełnić i załączyć podpisane dokumenty (zg. z Regulaminem). Dokumenty mogą zostać przesłane dopiero w trakcie trwania naboru. Nie można przesłać dokumentów gdy żaden nabór nie jest otwarty.
- Przed wysłaniem dokumentów przedsiębiorca musi też wybrać nabór w ramach którego składa (przesyła) dokumenty zgłoszeniowe
- Należy też wpisać kwotę tj. Wnioskowana cena brutto wszystkich usług rozwojowych (patrz: Wniosek o udzielenie wsparcia -punkt 3, suma z kolumny nr 5)
Aby złożyć (przesłać) dokumenty zgłoszeniowe w ramach danego naboru Przedsiębiorca musi załączyć wszystkie wymagane dokumenty (zg. z Regulaminem)
Kontakt w sprawie systemu/ pytania, wsparcie: Dominik Militowski tel. 607493800; e-mail: dominik.militowski@darr.pl
- W jaki sposób podpisane powinny być dokumenty na dzień wgrywania ich do systemu?
Dokumenty mogą być podpisane w sposób tradycyjny – własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania przedsiębiorstwa, podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym. Formularz zgłoszeniowy Uczestnika/czki powinien być podpisany przez pracownika/właściciela w analogiczny sposób. W przypadku podpisu tradycyjnego, podpisane i zeskanowane dokumenty będą Państwo załączać do systemu. W przypadku podpisu kwalifikowanego/profilu zaufanego podpisane pdfy będą Państwo załączać do systemu.
- Czy oprócz dokumentów z zakładki „dokumenty do pobrania” powinniśmy przygotować jakieś dodatkowe pliki np. druki ZUS, skany umów?
Tak, zgodnie z paragrafem 4 Regulaminu oprócz wypełnienia dokumentów, których wzory mogą Państwo pobrać ze strony internetowej/z systemu, należy dodatkowo:
- załączyć oferty lub print screen z cenników ze stron www lub inne dokumenty potwierdzające informacje zawarte we Wniosku w zakresie rozeznania rynku,
- załączyć umowę o pracę (zawartą w formie elektronicznej lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu Uczestnika/czki zgłoszonego do projektu, potwierdzające zatrudnienie danej osoby w Podmiocie BUR przez co najmniej 3 ostatnie miesiące przed złożeniem Wniosku (dotyczy Podmiotu BUR).
- załączyć dokumentację ZUS DRA (tzw. komplet rozliczeniowy składany do ZUS tj. Formularz ZUS DRA, RCA i RSA) za okres ostatnich 3 miesięcy przed złożeniem Wniosku, dotyczącą Uczestnika/czki zgłoszonego do projektu – potwierdzające zatrudnienie danej osoby w Podmiocie BUR przez co najmniej 3 ostatnie miesiące przed złożeniem Wniosku (dotyczy Podmiotu BUR).
- załączyć referencje lub w przypadku ich braku inne dokumenty (umowę/umowy lub faktury/rachunki oraz Karty Usług rozwojowych zrealizowanych w BUR) – w celu potwierdzenia spełnienia warunku osobistej realizacji przez właściciela/kę Podmiotu współpracującego minimum 5 Usług rozwojowych powierzonych przez ten sam Podmiot BUR w okresie ostatnich 3 lat przed złożeniem Wniosku (dotyczy Podmiotu współpracującego).
- załączyć pełnomocnictwo prawidłowo umocowanego pełnomocnika do reprezentowania Podmiotu BUR/Podmiotu współpracującego (jeśli dotyczy).
- Ilu pracowników możemy zgłosić do projektu? (oczywiście pracownicy na umowie o pracę)
Na tą chwilę nie ma limitu pracowników, których mogą Państwo zgłosić do projektu. Limit obowiązuje w zakresie ceny usług rozwojowych na pracownika – 24 700,00 na 1 osobę.
Zapraszamy do składania dokumentów rekrutacyjnych w najbliższym naborze i zadawania pytań.
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie